Shoplog

Toch jammer dat die kinderen nooit eens stoppen met groeien! Al die leuke kleren van vorig jaar zijn nu alweer aan de krappe kant. En als dat met de eerste hete dagen ook nog eens de knoop van je enige fatsoenlijke korte broek afspringt dan móét je dus shoppen.

Daarom vandaag een shoplog met een 12-jarige. We bezochten onder andere de primark, de H&M, Bershka en de New Yorker.

shoplog2

vlnr broekje H&M, top NewYorker, tuinbroekje Primark, witte top Primark, lange rok  en witte top Primark, korte broekje, witte top Primark


shoplog

Roze rok, grijze top Primark, perzik jurkje NewYorker, Rokje en broek Mickey Mouse NewYorker, geel t-shirt Primark, zwarte korte broek H&M, zwarte top Primark, roze t-shirt tekst Music makes everything better Bershka

Zoals je hebt kunnen zien houdt ons meisje van lange rokken en korte broeken. Een beetje kleur en soms een beetje gek. De absolute favoriet is het korte broekje met Mickey Mouse en de drukke zwart/witte top met bloemen en afhangende schouders. Ik vond de tops wel opvallend kort, veel op navellengte. Nu kan mijn dame dat best hebben maar ik mij zo voorstellen dat niet iedereen zich daar prettig in voelt.

20 gedachtes over “Shoplog

  1. saarvandegaer zegt:

    Ik ben zelf geen echte fan van Primark, maar ik snap wel met een snel groeiende tiener dat je daar ook een deel koopt. Het zien er leuke outfits uit.

    Like

  2. Rosita zegt:

    Leuk! Ik kom nooit bij de Primark en New Yorker. Gewoon omdat ik niet achter hun ideeën sta. Ik kom wel bij H&M, maar meestal koop ik het gewoon online. Winkelen met mijn 10 jarige zoon met autisme is geen pretje.

    Like

    • Hanneke zegt:

      Er zijn zeker motieven om daar niet te winkelen maar het is heel moeilijk om voor een 12-jarig meisje modebewust te winkelen binnen een milieu etc denkwijze die mijn portemonnee ook nog leuk vind. Wauw dat is een ingewikkelde zin geworden.

      Winkelen met een kind met autisme lijkt mij voor beide partijen inderdaad geen leuke ervaring.

      Like

  3. Firmamama.nl zegt:

    Heerlijk geshopt! Zou zo de keuze van mijn tien jarige kunnen zijn. Primark en H&M is helemaal geweldig voor die jonge meiden.

    Like

Geef een reactie

