Hiep Hiep Hoera!

It’s my birthdag tag-Hanneke

Deze vrolijke tag is bedacht door Lindsey en omdat Hanneke bijna jarig is vult zij vandaag deze tag in.

Welke dag is het nu?

Als het goed is het vandaag de zondag voor mijn verjaardag, 12 augustus.

Op welke dag ben je geboren?

Ik ben geboren op 17-8-1978, dat viel toen op een donderdag.

Wat staat er bovenaan je verlanglijstje dit jaar?

Ik heb geen verlanglijstje. Dat heb ik eigenlijk al jaren niet. Van mijn man en kinderen heb ik een GPS gekregen voor het geocaching en verder heb ik geen wenzen.

Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?

Ik ben helemaal niet van plan om het te vieren. Het valt weer eens midden in de vakantie. Iedereen is weg, net terug of gaat bijna weg. Niet ideaal om een feestje te plannen. En vind het niet nodig om het twee weken later nog eens uitgebreid te gaan vieren.

Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?

Ik heb werkelijk geen idee.

verjaardagstag

Hoe vier jij je verjaardag en heb je tradities?

Meestal vier ik hem niet vanwege de vakantie. Anders dan nodig ik graag de mensen die ik leuk vind uit, familie en vrienden. En taart hoort er wel echt bij. Vorig jaar was ik jarig op de camping in Frankrijk en hadden onze vrienden de tent versiert. Ook hadden we leuke Franse taart.

Heb jij weleens iets gevraagd maar nooit gekregen?

Vast wel. Maar ik heb er blijkbaar geen trauma van opgelopen want ik weet het niet meer.

Wat is je lievelingstaart?

Ik vind slagroomtaart er altijd supermooi uit zien maar ik vind het eigenlijk niet zo lekker. Mokkataart wel maar is weer onwijs machtig. Meestal kies ik voor iets met vruchtjes. Ook omdat dat lekker fris is zo midden in de zomer.

Wat zou jouw ultieme verjaardagscadeau zijn?

Gezllig met vrienden en familie wat drinken. Meer heb ik niet nodig.

Krijg je veel kaartjes/smsjes/telefoontjes op je verjaardag?

De meeste mensen feliciteren via facebook. Iets met vakanties.

Geef een reactie

